Bij Kappio doen we er alles aan om uw kind(eren) een leuke tijd bij ons in de opvang te geven en u, als ouder, tot goede tevredenheid van dienst te zijn. Wanneer u ergens vragen over heeft, kunt u terecht bij de medewerkers van de groep, assistent leidinggevende of clustermanager. KlachtenregelingMocht het toch zo zijn dat u niet tevreden bent dan horen wij dat graag. Het is voor iedereen het prettigst dat u dit zo snel mogelijk bespreekt met de persoon die erbij betrokken is of was. Dit kan bijvoorbeeld een pedagogisch medewerker, leidinggevende of clustermanager zijn daar waar het gaat over de dagelijkse gang van zaken in de kinderopvang. Gaat het om financiële of andere zaken dan neemt u contact op met het Servicebureau via info@kappio.nl of tel: 0223-534 797. Wij vertrouwen erop dat wij door met u in gesprek te gaan tot oplossingen te kunnen komen. Meer informatie over de klachtenregeling van Kappio.
Indien u er niet uit komt met de directbetrokkene of leidinggevende, vult u het klachtenformulier in.
KlachtenverslagJaarlijks publiceren wij ons klachtenverslag via onze website.
Klachtencommisise |
Contactgegevens |
Postadres: Postbus 42 Kantooradres: De Verwachting 3 | Snel navigeren
| Neem contact met ons op |
|